Fredag

Eftersom jag har befunnit mig i Skåne i hemlighet så har det varit lite svårt att blogga.. Anledningen var ju att jag skulle överraska mina vänner här nere! Jag har varit här sen i fredags kväll och stannar tills i morgon. Nästan en vecka med min underbara familj :) Helgen har bestått av påskmiddag med släkten och massa massa mys med min systerson Caspian. Han fyller snart två och växer så det knakar! Han har just börjat lära sig prata. Han säger några ord och de han väl säger säger han riktigt bra. Moa, eller Måa har han lärt sig, och det säger han mer än gärna :D Jag har blivit den nya favoriten, tidigare är det baaara mamma som har gällt. Men nu, nu sträcker han armarna och säger Måa tillochmed när han är hos henne. Jag gillar det! Så gosig var han också, ville mysa hela tiden :)  När det skulle tröstas så skulle jag trösta och det gjorde jag såklart gärna!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0