Sovmorgon!

Sovmorgonen idag var riktigt skön! Dagen kunde inte börja bättre än vad den gjorde när Sofia höll mig sällskap hela morgonen. Sedan kilade jag iväg till skolan där vi skulle ha designföreläsning. När läraren inte hade kommit på en kvart och vi inte fått någon information om att han inte skulle dyka upp ringde jag honom och det var tydligen han som var förvirrad och hade missat att det skulle vara lektion..

Sara gjorde mig sällskap på lunchen och direkt efter den gick vi till gymmet där vi mötte upp Marcus & David. Vi körde ben idag! Jag hann dock inte göra så många övningar innan ryggen sa ifrån och börja göra sådär härligt ont. Efter gymmet gick jag till mattelektionen. Den där matten är bra krånglig! Som tur är har jag en liten sötnos i min bok som jag kan smygtitta på lite då & då :)




Nu har jag just lagat middag, det blev tok-gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0