Nu har jag börjat, och än finns inget slut!

Idag har jag börjat, på riktigt, med att packa! Jag har hela finrummet till mitt förfogande och lär snart ha fyllt bordet med allt som sedan ska försöka tryckas ner i resväskan. Idag om en vecka är jag på plats. Jag har så många fjärilar i magen att den snart exploderar! Enda skillnaden från Luleå är väl i stort sett tidsskillnaden och att jag inte kan lyfta luren & ringa när jag vill till de här i Sverige.. Att bara åka hem över helgen eller när man känner för det kan man inte precis göra i Luleå heller så ;) Jag lyssnar på mina favoriter från högstadiet och sjunger med i varenda text, dansar runt på rummet medans jag städar så att jag kan börja packa sen! Mamma måste tro jag är helknasig när hon hör mig från nedanvåningen, haha :D

Igår efter simningen så frågade jag pappa lite snällt om han inte kunde tänka sig att ta en whisky med mig, han tittade lite förvånat på mig men det var han givetvis med på! Jag önskar att jag hade hunnit med att smaka lite fler av alla hans sorter nämligen, jag är ju fortfarande i test-kanin-stadiet när det gäller whisky.
Igår blev det Bushmills Malt, den rann ner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0