Back, not on track!

Ja jag lyckades ta mig upp till Luleå sent igårkväll vilket jag är glad för. Även om jag bara ligger ner även här så är det skönt att vara "hemma". (Fast egentligen tycker jag fortfarande att Skåne är mest hemma, haha!) Jag har sovit på soffan i natt och kommer nog göra det några nätter till, iallafall tills jag är lite människa igen. Vill inte att Tim ska få detta hemska vidunder. Nu ska jag försöka få i mig lite A-fil i hopp om att jag inte ska bli illamående direkt efteråt som jag blivit vid de senaste måltiderna. Men jag lever iallafall :)


Kommentarer
sofia karlsson

Hej sötis!
Jag hoppas att du blir helt frisk snart. :)
Snart börjar skolan även för mig, tror du jag börjar bli nervös eller? hahah

Pusss

Svar: Heej!Åh tack :) Ja visst ja, hur känns det? När börjar du? Det kommer gå så bra och du kommer älska det :D

PUSSS
Moa Persson

2013-01-11 @ 08:59:39
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0