Där tog det stopp

Ja igår gick jag & la mig hur lycklig som helst! Det var jag fram tills att jag kom till skolan & skulle "bara" lämna in mitt dammsugararbete. Jag har nu suttit här i nästan tre timmar och kommer säkert sitta här i minst lika många till. Det var inte det jag hade tänkt precis. Just nu är det inte mycket som går så som jag tänker så jag ska nog tänka lite mindre så blir jag inte besviken, haha! Jag har dagen på mig med den här sugande snabeldraken så jag ska väl kunna bli någorlunda nöjd.
 
Tack vare detta kommer det antagligen inte bli någon mattetenta för mig i morgon, eller om jag ändå går dit så är jag ganska säker på att det inte kommer gå vidare bra. Men jag har fler chanser som tur är! Jag skyller lite på den där vintriga kräksjukan som så elakt skulle slå benen av mig också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0