Jag saknar min lillebus!

Idag har jag hållit mig i skolan större delen av dagen, så gubbarna fick arbeta ostört här. Och jag fick lite lugn & ro :) Vi hade presentation av kamerorna idag, trodde jag. Vi gick dit, fyllde i lite papper sen gick vi hem igen, haha! Dock har jag löst min kamera annorlunda jämfört med alla andra, de andras är som kopior av varandras som i sin tur är kopior av en som fanns som exempel att titta på. Men då jag har gjort min hemma, tack vara operationen och lite så så är ju inte min full av viksnitt och mojs. Hoppas han har överseende!

Nu har jag kommit hem, har haft en föreläsning i Hållbar Utveckling också. En galen göteborgare som föreläst som man mest bara vill skratta åt :) Numer sitter jag i vardagsrummet och pluggar tillsammans med all annan inredning i lägenheten.



Igår skypade jag med min underbara syster och hennes söte lille Caspian. Som jag saknar dem, MASSOR! De frågade honom om vart Moa var någonstans så sprang han fram till datorskärmen och pekade och sa "däääääää" med världens leende. Denna söta underbara lille buse :) Han var nybadad och helt överlycklig!



Från i julas när vi kramades massor


Elmo på datorn var superintressant!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0