Saus

Ja sen var det ju den här kameran jag skulle göra färdigt idag, ja men lilla Moa, då borde du kanske tänkt på att använda superlimmet till kartongen och inte till fingrarna.. Som det kan gå.. Har ju aningen mer respekt för superlim nu iallafall!


Jag lyckades slita loss fingrarna som tur var, lag låter nog halmen ligga kvar i skorna ;)



Det har snöat som bara den idag, jag är glad att jag slapp gå ut på förmiddagen och att jag har en så bra man som skottar åt mig när jag inte kan själv! Ni anar inte vilket snöoväder det har varit här idag, ni ser ju drivorna på bilden..


Han kom även in med posten som var som en enda stor underbar överraskning! Jag fick ett nallebud :D Fast det bästa av allt vart nog avsändarna, Amanda&Emil och Katarina&John. Underbara människor :) Nallen heter Conrad och är världens sötaste :) Nu kommer jag krya på mig jättefort :D






Jag lyckades jobba ikväll, det jobbigaste var nog att ha byxor på sig tror jag haha! De slutar precis vid såren på magen nämligen. Innan jag gick till jobbet lagade jag min currygryta så när jag kom hem stod den värmd med ris till klar att äta. Så underbart att komma hem till färdig mat!



Nu har jag tagit mig lite efterrätt. Blev helt överlycklig när jag hittade den här glassen på Maxi..

Det krävs skåningar till det för att kunna göra god laktosfri glass!
 

Som strösslet på glassen så hade de tillochmed översatt karamellsås till skånska på såsflaskan ;) haha!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0