Say Cheese

Första dagen i skolan sen operationen och den gick bra :) Har haft hållbar utveckling hela förmiddagen och de har faktiskt lyckats göra det riktigt intressant tycker jag. Vi har en himla massa olika föreläsare i kursen och idag har vi haft två olika. Den andra föreläsaren kom direkt från ett försenat flyg och in på föreläsningen. Trots att han fått sova på Arlanda inatt pga förseningarna så gjorde han en bra föreläsning. Mycker historier och berättelser, men det får då mig att lyssna mer iallafall :)
 
Nu har jag gett kameran ett nytt försök och den är klar, tro det eller ej! Dock så har jag nog luktat lite mycket på det där limmet nu så jag pausar med lite bloggande. Läste på förpackningen på det .."VARNING: Fäster snabbt på hud och ögon.." Jotack, det lovar jag. Hahaha! Jag har inte bestämt mig för om jag är nöjd eller inte med kameran, vet inte riktigt vad som krävs då jag missat två labbtillfällen men jag har gjort nästan så gott jag kunnat :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0