Fru Fransyska

Igår satt jag & Sara med tre av fyra laborationer hela förmiddagen.. Nu är de inskickade och vi väntar på svar!

Många äpplen på bordet..

Hela natten hade jag denna fina fransyskan i ugnen, jag har tänkt att hon skulle bli en tjälknöl och jag hoppas att det kommer bli gott! Och att pojkarna kommer gilla det förstås :) På fredag ska vi sätta tänderna i den tillsammans med lite potatisgratäng har jag tänkt.

Blivande tjälknöl! Ligger just nu i lage & drar till sig massa goda smaker :)

Såhär ser min hall ut nu, nästan som en djungel! Mina fina blommor väntar på att deras sommarpassare ska komma & hämta dem :)

Välkomna till blomsterlandet?


Till lunch lagade jag och Sara hamburgare! Det blev såååå mycket godare än vad det var sist vi lagade det. Kan bero på att vi båda var aaaaningen bakis då men inte nu :) Det var samma hamburgare lixom! Bästa toppingen är stekt lök och smörstekt champinjon! På ett friscobröd såklart ;)

För att toppa onyttighetsskalan tog vi lite Cola till ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0