Kanonbra lördag!

Igårkväll beställde vi pizza, hemkörning! Konstigaste stället jag beställt av någonsin. För det första så kom läsken och salladen i en Apotekskasse!!! Vad kassen luktade ska jag ju inte nämna, och inte hur smutsig den var heller... Hehe!





En capricciosa med burkchampinjoner var det längesen man blev serverad...


Jag tog med spelet vi spelade i fredags, tjejerna mot killarna och tjejerna vann!




Mitt i allt kom vi på att det var earthhour, så vi tände ljus och tände en brasa... Såååå earthhour-tänkande! Vad kul man kan ha med en projektor :)



Sen spelade vi lite tjoo, jag fick anteckna med den minsta pennan jag hitta..



Kvällen avslutades med film, och jag lyckades hålla mig vaken precis hela filmen! Filmen utspelade sig i Miami och jag blev ju en aning sugen på att åka tillbaka. Jag ska tillbaka! Och då ska jag vara 21, det har jag bestämt :) De missade dock att filma de legendariska bög-husen :(
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0