Tacofredag

Vilken härlig kväll vi hade igår! Vi samlades hos mig och lagade tacos, det var ju trots allt taco-fredag :) Det blev både mycket gott och trevligt! Och titta vilka det är som står vid spisen.... ;)




Sedan spelade vi lite spel, vi började med "Med andra ord". Så tokigt det kan bli i det spelet, haha! Det blev många goda glada skratt iallafall. Vissa har lättare att förklara än andra och ibland tänker man bara så galet invecklat :)


Klockrenast var lätt när David säger "Moa har en sån... Den är grön.. ehmmm" För er som känner mig lite bättre så vet ni att i princip allt jag har är grönt.. Så ja det var då bannemej inte så lätt att gissa rätt på det där. Diskborste var det visst han skulle försöka förklara.
 

Vi var ju på tok för många för att kunna spela tjoo tillsammans men vi delade upp oss och spelade ändå vilket gick bra! Jag spelade med de "nya" som precis lärt sig spelet och det gick förvånansvärt bra faktiskt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0