Tenta-p är över!!!

Nu, nu är min sista tenta för denna perioden skriven! Hållbar utveckling är jag förhoppningsvis klar med men det kan ha gått lite hur som helst.. Jag hoppas iallafall att jag klarade den, såklart! När vi kom till tentamenssalen så stod det en himla massa folk utanför men ingen gick in. Så vi öppnade dörren och salen är heeelt tom förutom en som sitter där och det är David. Det såg lite roligt ut faktiskt :) Längst ner till höger sitter han!

Såhär kan det se ut när man ska skriva tenta på LTU, detta är bara en liten del av den stora tentamenssalen.
 
Efter tentan gick jag med Oliver och Marcus för att fira att tentorna är klara med en lunch på UNI:K. Ett ställe som ligger på skolområdet som jag aldrig har ätit på förr.. Vi tog varsin dagens lunch som var parmalindad kycklingfilé med rostade potatisar och balsamicosås. En salladsbuffé ingick och tusan vad gott det var!!!

Salladsbuffén som ingick med spännande saker!


Det var då inte sista gången jag gick dit lovar jag :)


En glad Moa efter en jobbig tentaperiod som äntligen är över :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0