Another day at the gym!

Efter den maffiga lunchen gick jag till gymmet med Sara där vi mötte upp Johanna, David, Alex och Marcus. Vilket gäng vi blev :) Idag tränades det bröst och triceps plus lite mage på slutet där Sara lyckades få en ganska rolig bild på mig!

Man ska ha roligt när man tränar!

Efter träningen dammsög jag hela lägenheten och rensade upp i mitt förråd. Passade på när jag hade gymkläderna på och redan vart varm :) Blir alltid så galen på snabeldraken när den inte åker dit jag vill, så jag blir alltid så varm när jag dammsuger! Någon riktig middag blev det inte, jag åt middag till lunch tänkte jag. Så det blev lite kvällsmål med något som Johanna tipsade om, strövargodis kallade hon det. Till hade jag banan och kiwi! Nu är jag alldeles proppmätt igen :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0