Jobbelijobb, gladglad!

Igårkväll jobbade jag och det verkade som de flesta föreningar på skolan hade evanemang, den ena efter den andra kom utklädd och lagom rund om fötterna. Några hade uppdrag som de skulle göra och så :) Efter jobbet gick jag direkt till Oliver där jag blev bjuden på kycklinglasagne innan vi satte oss och plugga. Jag gjorde klart vår laborationsrapport från labben vi gjorde på förmiddagen. Så skönt att vara klar med den med!

Idag började jag dagen med sovmorgon för att sedan köra ett benpass på gymmet med Sara! Vilka kämpar vi är :)

Sara kämpar på som alltid!

Under tiden på gymmet blev jag tillfrågad om jag kunde jobba ikväll 17-21 då min kollega som skulle ha jobbat hade gjort illa foten. Jag tog gärna passet då jag inte bokat in något annat för ikväll. Sen slog det mig, det är ju röd dag idag och jag kommer få 100 % OB-tillägg! Nu dansar jag runt här som ett lyckligt litet barn :D Underbart bra och roligt! Att längta till att få gå till jobbet gör nog alldeles för få människor, men det gör jag kan ni tro! Då jobbade jag 3h igår, 4h idaag och ska jobba 3h i morgon, jippi :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0