Work out

Vi fick med oss Marcus på gymmet också, så han fick glatt agera PT som vanligt! Har fått med David att göra det åt mig också, så jag gör rätt istället för att göra fel :) Dagens pass bestod av rygg och bicepsträning samt lite andra häriga övningar. Mage också såklart!



Hittade en bild på Sofias blogg som var ganska klockren!


Dagens lunch bestod av såntdär som jag egentligen inte borde publicera på bloggen, men tillochmed jag äter pasta och bacon ibland. Hör & häpna ;)



Nu har jag just ätit och duschat och är galet stressad. Jag skule vilja gå & lägga mig egentligen men jag hinner inte sova! Jag ska fixa och dona sen springa till jobbet och jobba i tre timmar för att sedan vara redo för party! Puuuuh..

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0