Sena kvällar

Igår fick vi paket på kvalitétslektionen! Vi ska nu göra en egen studie och samla in data själva. Detta ska vi göra med en katapult! Mer koll än så har jag inte just nu :)

Paket!

Igår blev det en riktigt lång kväll, efter kemitentan gjordes kvalitetsläxan och efter den kom Sean över och vi började på ett case som ska lösas och lämnas in tills idag. Så vi var uppe ganska sent och gick upp i morse för att fortsätta jobba på det.. Jag vart vrålhungrig i morse så det fick bli bananpannkakor till frukost. Sara ville ha mycket kokos i, och det fick hon!

Bananpannkakor till frukos


Jag börjar bli grym på att steka & multitaska dem nu :D
 

Efter dagens lektioner blir det minsann ett besök på gymmet! Har inte riktigt bestämt om det blir bodypump eller legday. Men badminton ska det bli iallafall :) Får se om jag lyckas bjuda på några snygga gester idag med..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0