Hos frisören..

Igår var det dags att gå til frissan, jag var aningen skeptisk och nervös innan. Hur töntigt som helst egentligen för om något går fel så växer det ju ut igen. Men när man har sparat sitt hår i vad som känns en evighet så.. Och en klippning behövdes! Jag och Sara bokade tid samtidigt fast hon skulle få sin utväxt färgad också. Så jag passade på att få mitt tvättat och stylat också. Jag blev galet skraj när hon satte saxen i håret. Hon gjorde ingen bena och delade inte upp håret i några sektioner utan bara klippte rakt av när håret låg som ett virrvarr. SEN efteråt gjorde hon bena men inte frågade hon vart jag ville ha den, haha! Det slutade med att hon lockade mitt hår, och jag hade då kunnat göra det såå mkt bättre själv. Jag tänkte fråga om jag inte kunde fått låna plattången när hon tyckte hon var klar. Nä nu låter jag bitter! I själva verket har jag inte ens hunnit se hur håret blev, får se efter dagens dusch!


Före-bild, en lite nervös och sammanbiten Moa!

 
Ja inte var frisörhistorien klar där inte, Sara som skulle färga utväxten fick den färgad, håret tvättat och fönat. När frisören är klar säger hon "Det är lite mörkt i botten, tycker inte du också det?" och det höll Sara med om. Frisören erbjöd sig att göra om det så det gjorde hon. Jag tröttnade lite på att sitta & vänta. (Hade läst igenom sammanfattningen till nästa veckas tenta några gånger och höll nu på att somna). Så jag kollade om någon ville hämta mig och visst lyckades jag med det! Sean hämtade mig & vi körde till alkoholbutiken och mataffären!

Hos frisören!

Orkade verkligen inte laga mat igår alltså, så som tur var fick jag sällskap av Hanna till en restaurang i town. De hade en hamburgare som var som gjord för mig, Peanut butter burger time, och om jag inte hade haft något vett så hade jag nog betällt in den. Men fy tusan vilken hemsk kombination alltså!

Bara burgare på menyn, nästan!

Jag trodde jag beställde in lökringar till förrätt, men detta gick också!

Friterade lökchottafräser!

En gigantisk burgare!

Mumsfilibaba!

 
Med den rätta drickan till också, eller? ;)

Riktigt amerikanskt!

Hanna säger skål!
 

Nu ska jag ta mig an kemin efter en morgon full av härliga skypedates :) Blev bland annat grötad med det här..
LÖSGODIS! Så om någon av någon anledning skulle få för sig att skicka hit lite lösgodis så skulle det inte skada...
 

Sen blir det duchen, i eftermiddag väntar äventyr och jag är så taggad så det spritter i hela kroppen :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0