Äntligen är mina favoriter uppe i Luleå igen!

Vi fick ta tag i vår fina leverans igår innan det var dags för mig att börja jobba! 

Fick hjälp av SamboSara att rensa alltihop! Direkt från gymmet och hem till svamprensning!


Mamma hade ju hittat gigantiska svampar hemma i Skåne. Tänkasig att både spindlar och diverse kryp har fått flytta hela vägen från Skåne upp till Norrland. 



Detta är inte ens all rensad svamp... 



Det blev lite mindre när den var förvälld...



Efter jobbet så hade jag över Emma, Sara och Tobias på middag. Emma & Sara kom med världens härligaste födelsedagspresent till mig, då vi inte sågs på min födelsedag i somras. En godare och bättre present kunde jag inte ha fått! En närmare inblick på alla godsaker som korgen innehåller kommer!



Jag bjöd på rösti, kantarellsås, ryggbiff och sallad!



Sen gjorde jag mig redo för utgång, sista utekvällen under nolle-P. Galet mycket folk ute alltså!


Då bilderna inisterar på att vara snea så blir det här en sned bild på baren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0