Jag har det så bra

Igår pluggades det, för ovanlighetens skull! Jag hann precis komma till skolan - hade inte hunnit äta frukost eller nått så hade de just bestämt sig för att beställa pizza, lagom bra tajming av mig ;)
Trodde man slutade med burkchamponjoner på nittiotalet - det blev lite som en nostalgi-smakresa! 



Vi var inte så pigga nån av oss :(



När jag kom hem var Sara igång med att laga blåbärssylt och middag. Hon var snäll & lagade till mig med så jag fortsatte plugga ett tag till! Supergott med baconlindad kycklingfilé, smörstekta vitlökschampinjoner, sallad och sås :D 

Sen kom Tobias & Victor över så såg vi film. Eller ja de såg film och jag tog en tupplur! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0