Paketleverans en dag förtidigt, TOPPEN!

Igår skrevs ju som sagt min tenta = nu har jag tid till gymmet igen! Jag och samboSara körde ett extremt bra benpass, ja vi köttade allt vi hade verkligen! Längesen jag vart så nöjd när jag lämnade gymmet. (Kan ju säga att träningsvärken idag är helt fantastiskt underbart härlig!) När vi kom hem satt där två pojkar & väntade på att få bli insläppta & få käk. Så jag fixade skinkschnitzel i löksås med mathavre till och Linus kirrade en sallad! Aldrig lagat rätten innan men jag kan ju säga att den kommer lagas igen - speciellt efter att folket fortsatte ta bara sås när köttet var slut för att det vart så gott. Nöjd kocka!


Schnitzel i löksås, en ny favorit! Ännu bättre när man köper köttet som är nedsatt 30% ;)


I morse vart det goe-frukost! Jag lagade bananpannkakor, men fick tips av samboSara att ha i linfrön och fiberhavregryn. Så förbaskat underbart gott alltså! 

Måste säga att de blev riiiktigt snygga med!



Frysta hallon och vindruvor på - MUMS!


Att jag sen vart så hungrig att jag skaka, antingen blir jag aldrig hungrig eller så blir jag alldeles ifrån mig och tokhungrig. Beror oftast på om jag vet vad som ska serveras ;) Skulle det va fisk så skulle jag då aldrig bli hungrig!  Men till saken så skakade jag så dumt så jag lyckades välta ut pannkakssmeten. För det hjälpte ju verkligen hungern att den rann ner i vasken........ Gör om & gör bättre! Lite pannkakor blev det iallafall!


Blev väckt i morse av ett telefonsamtal, och jag som ALDRIG har ljud på mobilen hade det av en slump och tur var då det! För det vart leveransmannen från UPS som ringde och sa att han kom & levererade mitt paket inom en halvtimme. LYCKLIG MOA! Vad paketet innehåller ska ni minsann få se - snart ;)



Sen far jag in till stan med samboSara, fixade massa små ärenden och kikade på skor. Inte tusan hittade någon av oss några. Vi har samma problem - på tok för smala ben och vader så de där läckra snygga stövlarna som vore helt perfekta under hösten är ju bara att drömma om..
Mysigaste lunchen på Max, men ska det gå fort så ska det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0