Tack, Ica Supermarket Osby

Kan knappt fatta det, men en helt fantastisk sommar ät nu helt plötsligt förbi! Har haft den absolut bästa sommaren på Ica Supermarket, tror minsann att det var femte sommaren för mig. Jag har fått jobba på nya avdelningar denna sommaren, spenderat massor med tid i vår förbutik där vi agerar ombud för ATG, Svenska Spel, Posten, DHL och Schenker/Privpak. Har med andra ord lärt mig huuuuur mycket som helst, träffat både trevliga och otrevliga kunder, mött flera utmaningar och löst tusentals problem! Utöver detta så har jag varit ansvarig för mejeriet, en avdelning som även den var helt ny för mig! Måste säga att allt gått finnemang och mina kollegor är GULD värda, vi har haft så många roliga stunder ihop. Har minsann fått kramar & hejdås av både kunder och kollegor! Underbara Ica Supermarket i Osby.
Tack för denna sommaren, Ica Supermarket Osby!



En av favoritdrinkarna stod minsann i kylen & väntade på mig! Skål för att jag jobbat mig igenom ännu en sommar. Nu äre nya tag innan Stockholm och Luleå! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0