Avslöjningen till Vinterbalen 2014

Idag har jag arbetat med sammanfattningen av organisationskursen, vi har haft alla föreläsningar nu och jag har sammanfattat under kursens gång så nu har jag egentligen mest knutit ihop allt och gjort det snyggare. Så idag har jag gjort mina egna illustrationer till sammanfattningen. När Marcus & David kom hem på lunchen hittade de LTU-katalogen i brevlådan. Och se vem som tittar fram där..

... om inte lilla jag!

Och jag har lagt halva dagen på att fixa mina naglar inför balen, så när David blev sugen på kladdkaka så fick han gott baka den själv!

Att smeten påminde mer om en marängsmet gjorde inget, haha!

Klockan 18 va det dags för "Avslöjningen" inför Vinterbalen som är på lördag. Allt är superhemligt och som ni såg i inbjudan så har vi inte fått någon information om vart balen ska vara , bara koordinater till vart avslöjningen skulle hållas. Så det som avslöjades vart just var fördrinken ska hållas, på inge mindre än stans nya Skybar på Clarion Hotel mitt i city. Efter avslöjningen så vart jag bjuden på middag hos Emma & Sara! Med Pontus (som är uppe från Lund, jippi!) och David. Medans de lagade mat låg jag i soffan och kollade matchen mellan damkronorna och Ryssland som de tyvärr inte lyckades ta hem även om de gjorde ett bra jobb!

Soffhäng & hockeytitt!


Det bjöds på otroligt goda kycklingburgare och klyftpotatis! Så mumsigt gott :) Sara hon kan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0