Kom igen nu damkronorna!!!

Ughhhhh, uppe TOKTIDIGT - men vad tusan gör väl det när man ska få se damkronorna och ingen mindre än kusin Anna spela hockey mot Japan i OS i Sotji, Ryssland! Matchen ska jag och David se hemma hos Sara (vi har inte ens rätt kanal så Sara är snällllll!) tillsammans med goe-frukost!
Mysklädd och inte världens piggaste efter fem timmars sömn - men vad gör väl det!



Nu är hon nog aningen mer skillad än vad jag är på skridskor, men det går nog inte att hitta en mer klockren bild på mig och Anna!



En bild som ni säkert känner igen, från turneringen jag såg i Lake Placid, USA!



Skål på dig Anna, nu tar du hem det här! Bilden togs igår... Host host..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0