Första dagen i London

Ja, jag hade minsann en helg på hela sommaren där jag vart ledig fredag, lördag och söndag. Så jag tog mig ledigt även på torsdagen för att kunna flyga till London och hälsa på min saknade vän Ash som jag pluggade ihop med i USA. Vi spelade badminton ihop nästintill varenda dag och det var för det mesta jag & han mot Sara & Rebekah! Han stannade i USA ett halvår extra och har därför inte varit i Europa särskilt länge, men vi bestämde snabbt att när han väl lyckat skaffa sig ett jobb så skulle jag komma & upptäcka London. Han fick jobb & jag bokade resa! 


Jag flög med Easyjet vilket jag aldrig mer kommer att göra. Sena flyg, ingen information, inget bagage, inte ens handbagage fick man ha. Hur ofta har jag åkt utan handbagage? ALDRIG. Men så gjorde jag det denna gången. Tosingar har tur ;)




Första dagen spenderade vi i Brighton på stranden vid Brighton Pier. JAG VART INTE VITAST PÅ STRANDEN, Woop woop! :D



Stenstrand, så skönt att inte bli sandig & dan!


 

Njuter av LEDIGHET! Och ja, det kändes då nästa som att jag var utomlands, hahaha!



Åt obligatorisk Fish&Chips fast utan fish såklart. Såååå mumsigt & gott men jag trodde minsann att jag skulle dööö av onyttighet.



Vi tog en runda inne på Brighton Pier också. En gigantisk stor spelhall vare :)



Nöjda & glada och precis lika sjuk humor som alltid!

 

Brighton!


På kvällen gick vi ut på en riktigt typisk engelsk pub, precis sådär som på film. Det påminde mig om Morden i Midsomer! Pricken över i:et var då minsann att de hade min & Ash's favoritöl som vi drack ihop i USA. Blue Moon är såååå mumsig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0