London del två

 På lördagen tog vi oss in till smeten i London, åkte en himla massa tunnelbana! Vi hade bokat hotell för att hinna med alltsammans och för att lyxa till det lite. Mister twister i receptionen undrade om vi inte hade bokat fel när han såg att det vart två enkelsängar vi bokat, men det var ju helt rätt fick vi förklara för honom. Haha!
 

Waterloo, waterloo, nanananaaaaa!



Modernare typ av londonbuss!



Vi besökte The London Dungeons och trodde vi skulle bli hur rädda som helst så vi vart tvugna att ta en före-bild för att sedan jämföra med en efter-bild. Vi blev inte det minsta rädda så det blev ingen efter-bild. Vi tyckte båda att det var mer som en historielektion om vad som hände med bland annat Jack The Ripper, Sweeney Todd mfl. 



Framför The Dungeons med Big Ben och London Eye i bakgrunden.



Spanar in Big Ben, haha!



Ash & Jag i London!



Vi åt en utsökt lunch på ALL BAR ONE. Jag åt en halloumiburgare!



Nedanför London Eye



I London Eye



Utsikt över London



Big Ben & jag!

Under lördagen besökte vi även Madame Tussaud's, så här kommer en bildbomb med de flesta kändisar jag träffade! Tänka sig att alla skulle befinna sig i stan samma dag som jag ;)

























Bang bang, I shot you down!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi var tvugna!
 
 
Fick ett nytt jobb med, assistent åt Mr. Obama. Han är nöjd, jag med!
 
 




Blev räddad av Hulken!



Avslutade kvällen med utgång på XOYO!


 Party på gång!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0