SÅ GALET BRA! Happy Moa :*

Efter en uppochnervändning så är det nu fastställt, att allt hårt plugg och slit på andra sidan Atlanten lönade sig! Med detta vill jag bara berätta att alla kurser jag läste vid Clarkson University, Potsdam USA är TILLGODORÄKNADE!!! Utan minsta komplettering i någon av kurserna :D Alltså det är nog svårt för er att förstå hur UNDERBART det är! Som en stor sten som bara trillade ner från axlarna. Såååå galet bra! Gladast är jag nog över att vi valde att ha en helt kanonbra tid när jag var där & att jag hann med både massa resor, upplevelser, festande och precis allt jag någonsin skulle kunna drömma om. Hade jag haft chansen att göra om det hade jag tagit den ögona böj, utan minsta tvekan! Jag hade verkligen the time of my life och det kunde inte på något sätt varit bättre. 
Jag är så lycklig! Livet dansar :)



Kommentarer
Sofia

Vad glad jag blir att höra det! Behöver verkligen lite positivitet! :D

2014-03-14 @ 14:46:22
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0