Älg vin och ost!

Häromdagen fick jag ett presentkort på posten där det stod "räcker till beställningen", först fatta jag verkligen ingenting! Men igår kom det ett sms där det stod att jag hade en beställning att hämta ut på Systembolaget. 
Presentkortet jag fick av mamma & pappa!



Så jag gav mig iväg till systemet och hämtade ut ett okänt paket. Paketet innehöll världens godaste amerikanska cider! Underbara mamma har lyckats igen! Beställda från USA ska jag nu dricka dem och njuta till tusen :)



Avnjöt en när jag fixade mig iordning inför kvällens middag!



Älgstek, vin och ost var det inplanerat med Anders, Emma, Sara, Carl och David!



Anders fixa älgsteken och jag fixade potatisgratäng och murkel-whisky-sås!


Dögott var det, som Sara skulle ha sagt!



Lite ost och kex på det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0