En vanlig måndagsmorgon i kollektivet!

På lördag har jag fått äran att få gå med Emma och hennes sällskap på Av4ningen, något jag ser fram emot supermycket! Jag hade tänkt att jag skulle ha en svart klänning som jag köpte förra året, men hittade nu denna klänningen i min garderob. (Kan kanske vara så att SamboSara hängt den där, haha!)

Så kl. 07.00 i morse provade jag klänning! Inte har man väl något bättre för sig så tidigt.. Det resulterade iallafall i att vi klickade hem fem klänningar, fyra till mig och en till SamboSara. Helt galen rea var det, alla fem kostade 1400:- tillsammans. Nu är tanken att jag ska testa och se vilken som är bäst. Saras klänning var lite stor. Så antingen en storlek mindre på klänningen eller ett snabbt kirurgiskt ingrepp och skaffa sillisar... haha!
 


Kommentarer
Malin

Nice med långklänning! Jag skippar det i år :) men btw läste ngt om I - konferensen i helgen. Hur ska du hinna med båda? :P eller var är I - konferensen i år?

2014-11-17 @ 15:24:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0