Flickan som trivs när det händer saker

Gick upp vid sju, käkade frukost med SamboSara och tittade på nyheterna. Vi har nu fått för oss att vi borde bli mer allmänbildade och ska försöka se nyhetens var morgon, fram till att julkalendern drar igång då för då blir den prio ett - i hopp om att den är bra. Har ingen aning alls om vad det ska vara för någon i år. 

Min plan var först att gå till skolan för att plugga dör men då jag ska skriva hemtenta så tror jag minsann att jag jobbar bäst ostörd hemma just nu. Först på agendan idag har varit att skriva klart mitt cv och ansökningsbrev Så jag kan skicka iväg det så snart som möjligt. Nu har jag just gjort klart första utkastet så jag ska gräva ner mig i hemtentamen och Innovation Management igen. Tur att ämnet är riktigt intressant och roligt iallafall! 
Bara för att jag kan, och fryser som en liten ärta, så bäddade jag ner mig i sängen igen! 

Det är en minst sagt fullspäckad vecka jag har framför mig. Lunchmöte idag med styrelsen och i morgon med mitt fantastiska utskott. Hetast på tapeten är Caseveckan som kommer vara den 3-5nov och tjejkvällen som går av stapeln den 3e dec. Ikväll är den enda kvällen på hela veckan som jag har oplanerad. Ska försöka njuta till fullo (läs: skriva hemtenta)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0