Gym & köttbullar på det!

I morse tänkte jag sova en timme längre, tråkigt nog delade inte byggarbetarna den tanken då de väsnades värre än någonsin precis utanför mitt sovrum. Så det var bara att kliva upp & fortsätta med matteplugget! Gör gamla tentor och just nu är jag på en riktigt klurig en..


Kl 10.00 var det sen igår bestämt att det skulle bli ett axel- & benpass på gymmet med Emma, Carl och David! Vart inte alls sugen när jag vakna men nu i efterhand är jag glad att jag gick dit! Har just kommit hem och är i full gång att steka hemmagjorda köttbullar till lunch :)
Så glad när jag hitta dem i frysen! Tänk att jag har tänkt att jag behöver dem under tenta-P! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0