IS & Ebola - bra start på dagen!

Vi vart precis så duktiga som vi sa, vi gick upp lite tidigare för att se nyhetsmorgon kl 07.00. Himla deprimerande var det idag dock. Är det alltid bara trista och tråkiga nyheter på morgonen? Eller är det det alltid nuförtiden? IS och Ebola - nä bättre sätt att starta dagen på finns det minsann. 

Borde vara ett krav att det ska publiceras minst lika många positiva nyheter som negativa. Så se till att gör massa bra saker nu folk!


Hade föreläsning första passet, sprang sen hem och fixade mig dagens mellan mål och lunch. Mellanmålet blev jordgubbar, hallon, havremjölk, havregryn och kokos mixat till en ljuvlig smoothie! Packade ner allt i väskan ihop med gymkläder och begav mig till skolan. Ska ha lunchmöte med ARB snart, sen plugga hemtenta med David. Nu har jag äntligen börjat greppa tentan. Tack & lov! Sen är det styrelsemöte ikväll och efter det ska jag promenera till gymmet. BUSY DAY!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0