Ny jacka införskaffad!

Igår hade jag sällskap av Emma och David på stan, vi gick runt i lugn & ro, tittade i typ alla affärer och letade jacka som galningar åt mig. Hade hoppats på att kunna hitta en snygg på Hägglunds, men den minsta storleken var för stor.. Så jag fick vidga mina vyer och tänka om lite! Jag hittade först en jacka från 8848 Altitude som jag spanat lite på, hittade tillochmed den till halva priset. Vi vart tvugna att ta en sväng inom Peak Performance också, och där hängde den ultimata Moa-jackan! Satt bäst av alla jackor jag provat så jag lämnade tillbaka 8848 och köpte mig en Peak istället! Jag hade gått in för att köpa en svart, men så blev det minsann icke!
Sidovy!


Framifrån!



En go-fika hann vi med i stan också! 



Sara har åkt hemhem till Valdemarsvik, och jag sakna ju inte henne mindre när hon skickar sånahär snaps!



På kvällen lagade jag och Emma chipskyckling till oss och David & Carl!



Det blev soffhäng och filmkväll, så skriver både Tobias och Victor att det är fett norrsken ute. Victor skickade dessa bilderna! Jag sprang ut så snabbt jag bara kunde, så fint var det! Tredje gången jag sett det nu :D



Bild tagen från Victors balkong av Victor!

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0