Enckell's Angels levererar


Nu är jag äntligen hemhemma! Har inte vart hemma sen innan Rhodos i augusti för tusan. Skönt att få byta arbetsmiljö lite! För jobbas gör det ändå ☺️

Och förresten, vi fick beskedet idag! Om tävlingen med Prime! Om det vi kämpat så brutalt med den senaste tiden! OCH VI VANN. Lyckan går inte ens att beskriva i ord, när man får cred för allt man kämpat för och för all tid vi lagt ner. Vad som händer nu återstår att se, men det är spännande i vilket fall! Enckell's Angels levererade till tusen 👼🏼 Vinsten innebar en oväntad tvist som gör det än mer spännande då vi är två grupper som delar den!



Jag fick beskedet lite senare än alla andra då jag såg det först när vi vad påväg att landa i Ronneby. Sprang emot mamma när jag fick syn på henne vid gaten på flygplatsen och skrek rakt ut "MAMMA VI VANN!!!"



Kom hem och gjorde en härlig kasslersallad till mig och mammis


Och skulle sedan käka middag med pappis, det blev mindre avancerat! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0