Shopping & lite party på det!

I lördags tog vi en rejäl sovmorgon innan vi begav oss in till stan för att shoppa! Jag hittade mig ÄNTLIGEN ett par skor som är både varma, snygga och med bra sula för Luleås klimat. 


Vi käkade en supersen lunch på Waldorfs, innan vi begav oss hemåt för att fixa oss i ordning så vi var redo för att bjuda Jenny och Johan på fördrink!



Jag och Jenny taggade på kvällens party med massa härliga från klassen!



Sara som tog initiativet till att vi borde styra något, så hon bjöd minsann in till party!



Sofia vart ju med såklart!


Sara och jag! Vi passade på att höra av oss till Clarksonfolket och säga att de skulle minsann ha varit med :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0