Sofia är ju här!

Sofia önskade att få smaka kycklingburgarna som jag har pratat så mycket om! Så det lagade vi till lunchen i torsdags eftersom det inte blev av i onsdagskväll..

Lika ljuvligt goda som alltid!



Sedan hade vi gruppmöte där Sofia hängde med! Vi gör vårt projektarbete mot Husman Kök & Catering, så vad passade inte bättre än att ha mötet hos dem och passa på att smaka på årets hit "semel-wrap"?



Projektgruppen jag arbetar med i båda kurserna denna läsperioden! Ett riktigt bra gäng alltså. Jag gillar när man får arbeta med olika människor, speciellt att ta chansen nu när man studerar. Så nu är det jag, Tobias, Sara, Annika och Jenny som jobbar ihop!



Och förberedelserna inför LTU Big Air var i full gång, så pass att man fick bestiga ett snöberg för att ta sig igenom Regnbågsallén på skolan! Bara på LTU alltså :D



På torsdagskvällen hade jag bokat bord på Bistro Norrland för mig och Sofia!



I valet och kvalet av vad jag ska välja!



Jag passade på att välja en förrätt, och inte så oväntat blev det kalixlöjrom även denna gång!



Sofia med varmrätten där vi valde samma, oxfilé! Riktigt bra kött måste jag säga!



Sofia tog efterrätt istället för förrätt, här har ni den skapelsen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0