20e Juni, Moa födelsedag - del 1!

Jag skulle inte kunna ha önskat mig en bättre födelsedag! Vid 08.50 knackar det på dörren, vi tittar på varandra och tänker båda två "åhneeej inte roomservice REDAN!". Jag virar in mig i täcket och går för att öppna, där står två tjejer med en hink med is med en gula änkan och två champagneglas i och säger glatt "SURPRIIIIISE!". Jag blir alldeles ifrån mig, tårögd och kan inte sluta le. Då har min underbara familj beställt en flaska champagne till vårt rum. Dagen kunde omöjligt börjat bättre än champagne i sängen med bästa sällskapet!

Med en fin liten lapp "Kramar från Bösakulla!"



En lagom pigg bild på en riktigt nöjd moa på Nordic C Hotel!



Och vi kom överens om att när man fyller år så får man faktiskt äta precis vad man vill på frukosten. Det resulterade i en himla massa bacon för min del!


Redo för en heldag i Stockholm i min nya kofta, ett köp jag är riktigt nöjd med!
 
 

Här är vi påväg till Gamla Stan för att ta en fika!



Var tvugna att gå på de mysiga grändgatorna!



Vi tog en mys-fika på Café Kaffekoppen i Gamla Stan!



Sedan blev det en tripp till GRÖNA LUND! :D 



Vädret blev bara bättre och bättre och Gröna Lund vart supermys!



De höll på att förbereda inför årets premiär av Sommarkrysset, som vi dock inte hade tid att stanna kvar för att se på!



När vi väl insåg att de sålde Langos på Grönan, så stod det klart vad vi skulle käka till lunch!


 Riktigt nöjda efter en eftermiddag på Grönan och redo för nästa äventyr!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0