Malmö med mammis!

Igår var en av de få lediga dagar jag har kvar denna sommaren, så jag fick med mig mamma på vår obligatoriska Malmö-dag. Jag hade en hel del jag skulle vilja shoppa, och shoppa kan man minst sagt säga att jag gjorde. Har en tendens att alltid bli så när jag har shoppingexperten mammis med mig :D Publicerar ett kollage med alla mina inköp ikväll!


Efter en hel förmiddag full med shopppppping var vi mer än värda varsit glas champagne! Givetvis så åt vi lunch på Mando, i särklass den restaurang som serverar den godaste plankan.



Men först åt vi förrätt, ljuvligt goda sniglar!



Här är den, rätten jag kan längta efter i månadevis!



Japp, jag vart nöjd! Ungefär lika nöjd som jag är med min nya Odd Molly-kofta jag hittade på rean på Åhlens i Stockholm!



Efter ytterligare några timmars shopping så kände vi oss värda lite drinkar innan vi satte oss på tåget hemåt!




Till de åt vi buffalomozzarella och seranoskinka


..och chevrêbrulée med färska fikon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0