Matvraket härjaaa

Nu minsann, nu blir det en riktig mat-uppdatering! Som om att det skulle höra till ovanligheten va ;) Lördagen vart ganska så kaos, vilket var väntat! Men jag blev räddad av Emma som tog mig till gymmet och vi satt på skolan & pluggade ihop på hennes kontor hela dagen.


Frukosten bestod av bananpannkakor! Lilla jag lyckades få i mig alltihopa!



På kvällen vart vi sushimakare och gjorde lite olika varianter! Godast är helt klart de med kokospanerade räkor. Den picklade rödlöken till är som pricken över i:et. Så underbart gott! 

 

Vi avslutade kvällen i soffan med hemgjord mjukglass, den från Arla. Rekommenderas! Smälte galet fort bara :) Hysterin när vi skulle hinna med en bild innan glassen smält bort var galen! Lite godis och spispop på det så var det en riktig gotte-lördag.

 
 
 I söndags spenderades dagen med hemtenta och rapportskrivning. På kvällen vart jag bjuden på middag av Emil. Han ska till Clarkson och plugga i höst, så jag hjälpte honom att ordna allt med visumansökan och bokning av besökstid på amerikanska ambassaden i Stockholm. Känns som att det var hundra år sedan jag gjorde det men jag är sååå avundsjuk och skulle vilja göra om mitt utbytesår igen, igen och igen!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0