Shoppingen i Malmö

Här är ett axplock av vad jag hittade i Malmö i torsdags, jag lyckades inte hitta bild på skorna eller de begie kostymbyxorna jag även köpte. Hittade en hel del på rean faktiskt! Allt kommer från Zara :) 

Jag är mycket nöjd med mina köp!
 
 
 
Och här är min 23års-present till mig själv! Jag har letat guldklocka ett bra tag nu, och har återkommit till denna flertalet gånger men ändå fortsatt leta och försökt inbilla mig att jag vill ha en med guldig urtavla och läderarmband. Insåg dock att läderarmband inte alls är min grej då min handled är aningen smal. Så inte helt oväntat var det denna skönheten som fick följa med mig hem! Jag köpte min klocka hos Klockmaster i Malmö!
 
 
 Well, hello there my darling!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0