Se upp för Björnligan!

Det tog endast en timme och 7 hårtvättar att få ut färgen ur håret, sedan skulle man lyckas trassla ut fågelboet också! Så nu är jag aningen tunnhårigare och klipptid är bokad...


I lördags började dagen på bästa sätt med hotellfrukost på Savoy! 


Eftermiddagen spenderades hos mig med mina arbisar, vi pysslade fram vår utklädnad för kvällen! 



Här är ligan samlad, ingen mindre än björnligan! 



176-716 och 176-176. Har i efterhand fått höra att ingen kände igen mig, folk hade hört min röst men kunde inte hitta mig. Då tycker jag man lyckats med sin utklädnad alltså! Vi gick förbi ett gäng barn påväg till Aktiva Kvällen, som är ett event för alla aktiva inom i-sektionen, då en av ungarna utbrast "Kolla där är Björnligan!!!". Gissa om vi vart nöjda ;) Idesix, vårt sexmästeri, hade gjort ett riktigt bra jobb med att arrangera kvällen! Jag gick hem tidigt dock, vilket var behövt :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0