Julen är här, eller?


Igår var det rodden så jag & Maddie tog en promenad som pluggpaus! Här är ett av mästerverken till "båt" som skulle vara med i tävlingen.


Har inte haft det bästa vädret, men vad gör väl det! 



Jag körde ett ordentligt maffigt benpass med Johanna, så grymma var vi! Har fått ihop 4 pass denna veckan, och ett antal promenader :) Jag & Maddie hade planerat in taco-kväll och sen julmys så vi fick sällskap av Johanna.



Tjuvstartade lite med julen (när man har flyttat hemifrån så får man göra som man vill, haha). Så vi åt pepparkakor, drack glögg & lyssna på julmusik! Jag tycker minsann julen kan komma på riktigt nu ;)


Och nu har jag just gjort thaigryta, nu kan jag omöjligt bli sjuk! Gjorde mat för ett helt kompani så nu klarar jag mig ett tag :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0