R&D & GPD


Idag har vi haft det tredje seminariet. Denna gången behandlade det om Global Product Development (GPD) och Resource & Development (R&D) och hurvida man ska använda sig utav outsourcing, offshoring och outsourcing offshore. Mycket intressant! Nu har jag grottat ner min i de kommande artiklarna och jag tycker fortfarande att det är extremt intressant, vilket är tur med tanke på att jag pluggar konstant. Har gjort ett träningsschema ihop med Johanna med som vi förhoppningsvis påbörjar nästa vecka då jag SKA vara frisk. Rhodos-sjukan håller i sig lite för länge.. Jag har börjat få extrem panik angående exjobb, vilket är mindre trevligt! Var man ska skriva, om vad, hur det funkar osv osv osv..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0