Som en våt fläck

Haha, ja jag har tillochmed drömt mardrömmar om hur jag inte kommer upp ur sängen och om hur jag får krypa till skolan för att jag har sån träningsvärk. Nu är den ju inte riktigt så illa, men visst känns det att jag är igång igen! Jag skulle upp i skafferiskåpet ovanför kylen igår så jag fick ställa mig på en stol för att nå upp, gick finfint! Men när jag skulle ner, så bar benen inte alls så jag trillar fullständigt slutar som en våt fläck på golvet. Tog ett tag att ta mig upp, fick först sluta skratta sen skulle jag dra mig upp eftersom benen vart helt slutkörda. Känner på mig att denna träningshösten kommer bli PERFEKT! Första dagen på vårt träningsschema kändes toppen :)



Idag testar jag de nya stidieytorna i det nyrenoverade A-huset. Jag fullkomligt älskar det! Och jag & Tobias har just konstaterat att jag är konstig som tycker att det är kul att läsa artiklar, men det kan bero på att jag just blev klar med reflektionsrapporten om kreativitet som ska in ikväll så jag nu kan påbörja artiklarna om business modell, business strategy and innovation. Jag har ju verkligen kommit till insikt med att det är innovation jag vill arbeta med! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0