Träningen är igång igen, men är jag?

Jaaa, det råkade visst bli som så att jag införskaffade mig en popcornmaskin. Enligt Emma var jag i stort behov av en, och jag tror Emma har rätt!


Maddie inspirerade till mellanmål! Ska man orka träna så är det väl dags att börja äta ordentligt igen. Körde mitt första träningspass för denna hösten idag med Johanna. Vi har lagt upp ett nytt träningsschema som vi ska följa så gott det går. Vi var lagom kaxiga när vi gjorde det och la in vår absoluta "hat-övning" två gånger i veckan, bara för att! Kan vara så att vi hatar den för att den är så extremt jobbig med, men förhoppningsvis ska den ge resultat!


 
Och eftersom Ica har bästa priset på rotfrukter denna veckan så gjordes det idag morotssoppa á la Ulla! Nu är hösten påväg på riktigt.Det kommer garanterat bli ett storkok med rysk rödbetssoppa i veckan med, 2,90:-/kg för rotfrukter passar mig utmärkt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0