Update: dagens läge

En liten uppdatering såhär kanske skulle vara bra! Idag är andra dagen jag är hemma från jobbet, fick i söndags en väldig smärta i nackpartiet. Antagligen från det att jag slog huvudet i marken. Den smärtan är nästan borta idag så nu är det bara höftpartiet som inte fungerar.  Att vara hemma & göra ingenting är inte min grej alltså... Ännu värre när huvudet är med (om än dåsigt från diverse medikament) så vill jag ju så himla mycket. Men jag har varit duktig och inte tagit mig ur sängen för mer än intag av mat & toalettbesök. Igår sov jag mest hela dagen, tror chocken la sig och jag insåg hur illa det kunde ha gått om jsg varit utan hjälm exempelvis. Förutom allt detta så är iallafall humöret på topp och jag längtar tillbaka till jobbet som tusan! 


Fick lite bilder som Erik tog när vi var iväg i lördags, så jag bjuder på lite "innan-kaoset-bilder"



Så typiskt mig, jag har inte tid att ta av skidorna & fika. Jag vill bara åka!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0