Somliga går med stora skor

Vilken dag jag har haft idag alltså! Kom till kontoret i morse och det dröjde inte länge innan jag blev upphämtad, fick boka om dagen, och gå operatörernas produktionsutbildning. En heldagsutbildning, dock får jag ta andra halvan nästa vecka då jag hade hela eftermiddagen bokad! Nu har jag äntligen insett allt jag lärt mig under mina studieår, jag har haft så lätt att tänka att "jag har väl inte lärt mig något speciellt", men efter att ha fått en tjänst på Bosch och få se att de verkligentillämpar flertalet av de tekniker och metoder som vi studerat är extremt givande! 

Och när man ska besöka verkstaden så behöver man skyddsskor, så nu har jag beställt ett par till mig. Dessa hade han som satt på min position tidigare, så jag har som "gått i hans fotspår" nu ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0