Kuta Beach, Bali 🏝

Idag har vi haft en riktig slappedag till skillnad frĂ„n de andra dagarna vi spenderat pĂ„ Bali! DĂ„ det skulle vara superfint vĂ€der sĂ„ bestĂ€mde vi oss för att spendera dagen vid stranden och havet. Lunchen bestod av kokosnöt och ananas, sötaste lilla damen som fixade ananas Ă„t oss! Idag hĂ€nde det igen, först nĂ€r vi stĂ„r ute i vattnet, sĂ„ kommer en indonesisk kille fram och frĂ„gar om han fĂ„r ta en selfie med mig. Lite chockat fĂ„r han ett ja och han blev lycklig som ett barn pĂ„ julafton. Jag Ă€r imponerad att man tar mod till sig och gĂ„r fram & frĂ„gar! Precis nĂ€r vi höll pĂ„ att packa ihop för att gĂ„ tillbaka kommer ett helt gĂ€ng fram till oss och ber mig ta en bild av dem. Inga problem, Moa fixar! Fast egentliga anledningen var ju att de ville ta en bild tillsammans med mig och Maria. Vi hade just kommenterat hur galet ofrĂ€scha vi var och att vi var glada att vi lyckats fĂ„ till nĂ„gra bilder i solnedgĂ„ngen igĂ„rkvĂ€ll för idag skulle det minsann inte bli nĂ„ bra! Givetvis skulle ju bilden tas med snapchat, vi mĂ„ste verkligen se exotiska ut hĂ€r - eller motsatsen 😂

Jag har spenderat större delen av dagen under parasollet och spanat pÄ all duktiga surfare. Enda chansen att jag inte ska brÀnna sönder mig! VÄr plan var att surfa men vÄgorna var so enorma att vi knappt kunde bada sÄ det blev ingen surfing för oss.

Vi fick se ytterligare en magisk solnedgÄng!

Åt riktigt god mat pĂ„ MozzarellA Bar & Restaurant idag, kan ha blivit efterrĂ€tt pĂ„ det med! Nu laddar vi inför morgondagens Ă€ventyr, sista dagen pĂ„ Bali och vi ska ta semester frĂ„n semestern!



Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0