Spinning & CXWorx

Innan lunch var det dags för träning! Hårdträning som gäller nu och jag ser redan resultat, så underbart skönt :D Vi körde först 30min intensiv spinning och sen 30min CXWorx som beskrivs som:
 
"CX WORX är 30 minuters effektiv och funktionell träning för kroppens kärna - mage och rygg. Grym coreträning med gummiband och viktplatta som redskap (går att köra utan också). Du stärker din inre muskelkorsett vilket du har nytta av i både övrig träning och vardagslivet. Går bra att kombinera med andra gruppträningspass eller köra enskilt.  CX WORX är ett förkoreograferat pass från LesMills International Nya Zeeland."
 
Jag körde hårdare på spinningen idag, det lär jag väl känna i morgon ;)

Passade på att ta en bild innan spinningen och tur vad då det ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0